måndag 20 oktober 2008

Måndag 20/10

Hej!
En vanlig måndag. Upp klockan 5 och startade gympan klockan 7 i Karlskoga. Det var en mörk och blöt morgon. Vi, som tränade, var lite avundsjuka på Lundberg som åkte till Gran Canaria i helgen och skall vara borta 4 veckor.
Vi andra fick ett ganska hårt pass med pumpuppvärmning, konditionsträning på stepbrädan och avslutning med pump och slutligen mage innan det var dags för stretchning.
Efter träningen åkte jag till Tedenrud och pratade bort drygt 40 minuter, därifrån skulle jag vidare till Lilja för revision av Sälenstugans ekonomi före årsmötet. Som väntat fanns det inget att anmärka på.
Därifrån vidare till Synsam för att köpa ut linsvätska till Susanne, som skickat bud med mig.
Jag åkte hem och till Filipstad, där jag åt lunch. Jag hörde någon ropa morfar. Det var Sofie som satt tillsammans med Sammy och ett par kompisar. Jag satte mig tillsammans med dem.
Eftermiddagen har gått åt till att göra mappar med underlag för årsmötet till alla andelsägare.
Slutligen har jag under kvällen tittat på matchen Hammarby-Djurgården. En match som Hammarby vann med 3-0.
God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Lät som en underbart arbetsamt träningspass :) kunde va kul att prova, men som sagt jag är nog för ung och otränad för detta, hihi! Kanske i framtiden...
Ha det gott
Lotta