torsdag 30 oktober 2008

Torsdag 30/10

God Kväll!

Har just sett matchen Färjestad-Djurgården. Färjestad vann , tycker jag, övertygande med 2-1.


Dagen började med kyla och jag hade mellan -0,5--2 grader när jag åkte till Karlskoga och torsdagsträningen. Idag var vi bara fem stycken plus vår instruktör. Det blir gärna ett hårdare pass när vi är få.


Efter träningen åkte jag till KPMG för att skriva under en del papper. Vi har nämligen gjort en del smärre ändringar i bolagsordningen och det måste skickas in till Patent & Registreringsverket.


Efter detta tog jag en vända till Marina, som jobbade eftermiddag, och lämnade autografer till Jennifer från Idol-Lars.


Rotarymötesprogrammet bestod av att en utbytesstudent, som varit i Nya Zeeland berättade om sitt år där. Tänk vilka möjligheter det finns för ungdomen idag.

Strax före mötet ringde Sten-Åke och frågade om jag kunde ta med Simon, som arbetat på Kartro under lovet, samt två tjejer. Det gjorde jag naturligtvis.

På eftermiddagen var jag och köpte krans till graven samt lade dit den och kollade ljusen, som brann som de skulle.

Nu önskar jag er en God Natt!

Inga kommentarer: