måndag 15 november 2010

Måndag 15/11

God kväll!
Efter gympan idag tog jag vägen förbi Granngården och köpte en ny 20-kg säck med solrosfrön till mina småfåglar. Det är inte klokt vad de äter.
Ibland är det riktigt trevligt att gå till brevlådan och hämta posten. Idag var en sådan dag. Åsa hade skickat en blomstercheck och dessutom fick jag ett brev som talade om att jag vunnit 1000 kronor. Tidigare under året har jag vunnit presentkort på 6000 kronor.

Under lunchen idag hörde jag på avstånd att Louise var sålt med tillträdelsedag den 1:e december.

Har tittat lite på fotbollsgalan, men det intresserar mig inte så mycket så jag gjorde dethär istället.

God natt!

2 kommentarer:

susanne sa...

Grattis till din tur.
Kram Susanne

Lotta sa...

Grattis :)) Presentkort på vad?? Ha en underbar dag :)
Kramar