torsdag 25 november 2010

Torsdag 25/11

God kväll!
Kallt och grått och lite snö under natten, dock så lite så det behövs ingen plogning.

Dagens gympapass var ett hårt konditionspass med styrka och magträning som avslutning.

Efter passet blev det en tur till Tedenrud före Rotary. Idag började vi med en tyst minut för Kågebro, som gått ur tiden. För några år sedan var han medhjälpare till mig som klubbmästare. Det gjorde att vi stundtals kunde turas om att närvara på mötena och dela upp arbetet.

Efter mötet åkte jag till Ö&B och köpte en stående adventsstjärna att ha i fönstret. Jag köpte också en ljusslinga att ha till adventsgranen. Nu kan jag ta en betydligt större gran än vad jag brukar ha.

Ikväll har jag sett HV71- Linköping. HV gick från 0-2 till 3-2 i en ganska spännande match. Nu skall jag fortsätta med ett debattprogram. Är det ointressant blir det bläddrande mellan kanalerna. Finns det inget lämpligt får det istället bli sängen och en bok.

God natt på er!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Är det "min" Kågebro´s far som lämnat jorden? Hade en Kågebro som en underbar kollega vilken nu utbildat sig till polis och jobbar här i Kga?? Iaf skulle han haft en go pappa :)
Kramar

S-O Svensson sa...

Ja, hans son är polis i Karlskoga.Han, sonen, var och tittade på vårt hus när vi skulle sälja det.