måndag 22 november 2010

Måndag 22/11

God kväll!
På vägen in till gympan i morse började det falla snöflingor. Trots allt, det har inte kommit mer än ett par cm på hela dagen.

Hemma igen från Karlskoga fick det bli lite datajobb med inläggning av betalningar. Lunchen blev sen idag, inte förrän vid 14-tiden begav jag mig till Filipstad. Detta var planerat eftersom jag skulle hämta Susanne och Sofie strax före 15 för att åka till Karlstad. Då Sofie skulle iväg och byta ett par mockastövlar, som hon köpt, började vi med det. Sedan bar det iväg till Åsa och Markus för att fira Emma, som fyllde tre år igår.

Emma i fart med att öppna sina paket.

Kvällen kommer att ägnas åt tv:n. Igår, när jag bläddrade mellan kanalerna, hamnade jag i ett intressant naturprogram med olika apsorter. Det visar att man inte vet var man hamnar, ibland blir det en film, en annan gång idrott och som igår, ett intressant och i förväg ej bestämt program.
God natt på er!

Inga kommentarer: