måndag 8 november 2010

Måndag 8/11

God kväll!
I morse, när jag var på väg till gympan i Karlskoga, fick jag ett sms från Carola, vår instruktör. Hon var sjuk och hade fått en trolig influensa. Trots detta var vi tre tappra kämpar som dök upp. Jag körde "trampmaskin" i ca 35 minuter och resten av timmen körde jag skivstång, hantlar och mage. Man kan ju konstatera att träning i grupp blir betydligt hårdare och intensivare.

Efter lunchen i Filipstad hade jag fått ett mail, som skulle besvaras, och pga detta blev jag sittande vid maskinen och passade också på att klara av de betalningar jag hade.

Senare, när det började mörkna, tog jag ett par kapitel i en bok innan det blev lite nyheter och matprogrammet halv åtta.

Nu skall jag återgå och bläddra bland tv-programmen och jag önskar:"God natt!"

Inga kommentarer: