torsdag 4 november 2010

Torsdag 4/11

God kväll!
Torsdag och gympadag. Vaknade kvart i fem och gick upp. Tur var det för jag hade glömt att ställa klockan på väckning.

Efter gympan tog jag vägen förbi hos Marina, men eftersom det inte fanns någon bil hemma fortsatte jag till Tedenrud. Även där var det tomt och jag åkte då till handelsträdgården och tänkte köpa krans eller liknande till alla helgons dag, men där hade de inte öppnat ännu. Då fick det bli Ö&B, där jag tänkte gå runt ett tag innan det var dags för Rotary. Det blev lite servetter och duschschampo och sedan gick jag till verktygen och tittade. Då hade de en cirkelsåg, som var så billig att jag var tvungen att köpa den. Jag tog den till hööger för den var billigast. Till sist blev det Bofors Hotell, där jag läste tidningar innan mötet började.

Ikväll har jag haft ett telefonsamtal från Stefan samtidigt som jag hört hur AIK tagit ledningen mot Djurgården.
God natt på er!

Inga kommentarer: