tisdag 30 november 2010

Tisdag 30/11

God kväll!

Kallt ute och ingen värme från bergvärmepannan. Ikväll har jag, just nu, -19 grader ute.

Trots att jag inte har så mycket snö skrapade jag av det som fanns under förmiddagen. Jag tog fram plogen mest för brevbäraren. Plogbilen har lagt upp en vall framför brevlådorna och jag tror inte någon av de andra tar bort det. Av någon anledning ligger det på min lott. Har jag för bra hjälpmedel?

Under kvällen har jag varit på Kuggarna i Karlskoga. Det var en av medlemmarna som berättade och visade bilder från en resa i Kina. Det var intressant. Kanske man skall ta en tur dit när man är ung och orkar.

Nu blir det lite TV och jag önskar:"God Natt!"

1 kommentar:

Susanne sa...

Vilken otur du har med bergvärmepannan. Typiskt att det skall vara så kallt också. Hoppas det fixar sig i morgon. Kramiz