fredag 21 januari 2011

Fredag 21/1

God kväll!

Martin gratuleras idag på sin 18-årsdag.

Idag har det varit en lugn morgon med frukost, morgontidningarna och lite morgon-tv. Det har också blivit en tvättmaskin och först idag har jag plockat undan julsakerna.

När jag ätit min lunch på Louise var det dags för en tur till ICA för att skaffa lite att fylla kylskåpet med. På hemvägen åkte jag till Anita och tände ett ljus. Hon har ju också födelsedag idag.

Under kvällen var det 18-årskalas med smörgåstårta och därefter kaffe och vanlig tårta. De var väldigt goda och inköpta på Elisabeths arbetsplats. När Elisabeth ringde och bjöd in mig lämnade hon adressen, men jag glömde att fråga var det låg. Tänk, jag fick plocka fram GPS:en och slå in adressen för att hitta till Storfors.

I kväll fick jag höra att det kommit en ny tv-kanal, TV11. Jag letade upp den, för i morgon är det en hel del sport som går där. Tydligen skall det vara serier som också placeras där.

Det börjar bli sent, så God Natt på er!

Inga kommentarer: