torsdag 27 januari 2011

Torsdag 27/1

God kväll!

Torsdag och tidig morgon, dessutom onödigt kallt igen, -18 grader vid avfärden till Karlskoga.

Efter gympan blev det en färd till Tedenrud för lite diskussioner och kaffe innan det bar iväg till Rotary. Idag var det ett föredrag om optioner.

När jag kom hem, efter genomgång av posten, gick jag ner för att uppvakta Birgit som fyller 89 år idag. Där var det ingen hemma och det lyste inte i huset förrän vid 8-tiden. När jag ringde fick jag veta att hon hade varit på vattengympa i Filipstad och strul med buss och färdtjänst gjorde att det dragit ut på tiden. Väntetiden hade hon tillbringat hos en väninna.

Såg på "Halv åtta hos mig" där Niklas kusin, nyrakad och fin, tog hem första pris.

Nu skall det bli lite hockeykväll och debatt innan sängen kallar.

God natt!

Inga kommentarer: