onsdag 19 januari 2011

Onsdag 19/1

God kväll!

Även denna dag fick huvudsakligen gå till data- och pappersarbete. Det betyder att jag nu har avslutat 2010.

Under eftermiddagen ringde Sten-Åke och talade om att de skulle komma med bord och stolar, som de hade lånat till Simons 20-årsdag. De fortsatte sedan till Karlskoga för att se Sammys match i 2:an mellan KHC-Örnen, Örebro. Jag hängde med och fick se en match som stod 0-0 efter två perioder. I den tredje gjorde de 4 mål och vann med 4-0. Före matchen låg Örebrolaget på andra plats och Karlskoga på tredje plats i serien. Tack vare segern bytte de nu plats med varandra.
När jag tittade på mina musfällor i morse möttes jag av denna bild. Sent igårkväll hade jag också en mus i fällan och ikväll när jag kom hem var det ytterligare en. När Gudrun var här påstod hon att hon såg en mus, men jag trodde henne inte. Nu får jag kanske hålla med om att hon kan ha rätt.

Jag hör att det pågår en debatt på tv:n, så nu skall jag lyssna på den och därför avslutar jag med "God Natt!"

Inga kommentarer: