måndag 3 januari 2011

Måndag 3/1

God kväll!

Vid 10-tiden begav jag mig hem till Nykroppa. Räknade med att jag skulle ha folk hemma som var i full fart med att få i ordning bergvärmen. Men inte en montör så långt ögat såg. Ringde Karlsen och fick veta att de kommer i morgon. Eftersom det var ganska kallt körde jag igång köksspisen och kopplade in den gamla pannan. Sedan var det bara att bära in en mängd ved innan jag åkte till Filipstad för lunch. Jag har även kopplat in elpatronen i den gamla pannan för jag tror att den håller högre temperatur än den nya.

När jag var i Filipstad åkte jag även till ICA och köpte lite bröd och annat till mig och mina små vänner, som nästan ätit rent i solrosfröautomaterna.
Här är gårdagens födelsedagsfirare i full fart med firandet. Egentligen fyller hon inte förrän idag.

Ikväll får det nog bli lite hockey från junior-VM. Dessförinnan lite fika innan TV:n tar överhand.
God Natt!

Inga kommentarer: