lördag 22 januari 2011

Lördag 22/1

God kväll!

Idag har det varit en slapparedag med massor av skidor på TV. Stannade t.o.m  hemma och fixade lunchen.

Min nye granne, Dacke, ringde och bjöd in mig på lunch nästa söndag. De skulle bjuda in sina grannar. Eftersom jag troligen är i Västerås då får det stå öppet tills jag bestämt mig.

Under eftermiddagen åkte jag till Karlskoga och tittade på matchen mellan Bofors-Mora. Mora hade ledning under hela matchen och vann med 3-1. Ändå tyckte jag att det var fart och fläkt från Bofors sida, men varför skall de göra en extra dragning och missa pucken istället för att göra fler avslut när de är i bra lägen?

I kväll ringde Kent Långkvist, Kroppa IF, och ville ha mig med som parkeringsvakt på Svenska Rallyt i februari. Eftersom jag har svårt att säga nej, lovade jag givetvis att ställa upp. På morgonen när det är dags att åka dit ångrar man sig säkert, eftersom vi skall vara på plats redan halv sex. Ja, sånt är livet.

Har just sett "Stjärnorna på slottet." Jag tycker att årets omgång har haft en småtrevlig grupp och slår flera av tidigare års stjärnor.

God natt mina läsare!

Inga kommentarer: