måndag 17 januari 2011

Måndag 17/1

God kväll!
Idag började vi med uppvärmning på gymmet utan vår instruktör. Hon hade meddelat att hon skulle komma lite senare eftersom hon jobbat natt. Hon anlände en kvart senare och körde sedan i 60 minuter som vanligt. På det viset blev passet 75 minuter. Det är i och för sig inte ovanligt. Hon är inte så noga med tiden och eftersom det inte är några direkt efter oss gör det ju inget.

När jag kom hem började jag plocka med papper för Invest. Jag har slarvat ett tag nu och har en hel del att ta vara på. Varje gång bestämmer jag mig för att bättra mig eftersom det går snabbare om man tar tag i det med en gång. Trots allt är jag snart tillbaka i de gamla vanorna.

Idag kom kallelsen till den andra undersökningen som jag skall göra. Det blev den 31 januari, så man kan säga att det går ganska snabbt. Jag har alltid hört att det tar så lång tid innan man kommer in.

Under eftermiddagen fick jag besök av Janne, som kom och lämnade lånade bord och stolar från i julas. Det blev kaffe med dopp, som jag faktiskt hade idag. Senare på kvällen kom Thomas på besök och det blev ytterligare en kaffefika.

Jag hann se en del från Idrottsgalan. Den går ju i repris om man vill se hela. Jag såg de viktigaste priserna utdelas.

God natt!

Inga kommentarer: