måndag 24 januari 2011

Måndag 24/1

God kväll!

Idag började dagen tidigt med gympa. Fick givetvis höra att jag inte var där i torsdags, var ju på röntgenundersökning i Karlstad. Än så länge håller jag tyst. Det blir ju frånvaro nästa måndag, så då kommer det väl upp igen.

Idag fick jag åka hem och passa sotaren som skulle komma. Eftersom jag har bergvärme var det bara köksspisen som han sotade. Jag trodde nog att han skulle ta pannan också eftersom jag eldade med olja fram till i maj. Vill jag ha den sotad får jag begära det fortsättningsvis.

Började kvällen med att titta på hockey, Frölunda-Djurgården. Slog sedan över till "Guldbaggen", men det var inget för mig utan jag återgick till hockeyn och fick se Frölunda vinna. Såg även på text-tv att Bofors vann borta över Tingsryd.

Nu är det dags för lite nyheter och väder.

God natt!

Inga kommentarer: