fredag 6 maj 2011

Fredag 6/5

God kväll!

Idag fick det bli en lugn dag. Plockade lite med blommorna inomhus och gjorde några drag med dammsugaren.

Åkte in till Filipstad och tankade. Tog vägen förbi hos Susanne, men såg att hon hade besök då det stod en cykel på gården. Jag vände, men hon hade sett mig så hon ringde och jag fick vända. Drack upp det kaffe som var kvar från förra besökaren, som stannade ytterligare en halv timme.

På hemvägen åkte jag in till kyrkogården och kollade graven. Där träffade jag Britt Fredriksson och fick några ord med henne.

Klockan 17.00 åkte jag in till Karlskoga. Äldsta barnbarnet, Sammy, fyllde 29 år och det skulle vi fira på Strandkanten.
 Syskonen Svensson med den äldste i mitten.
 Flocken har samlats och väntar på maten.
 Sammy bredvid kusinen Jennifer.
Sammy skall öppna tårtan, som Anna beställt dagen till ära. Tyvärr var jag inte beredd när den kom in och därför missades fyrverkeriet.

God natt mina vänner!

Inga kommentarer: