måndag 9 maj 2011

Måndag 9/5

God kväll!

Carola, vår tränare, anpassar träningarna efter vilka som är närvarande. Idag var Britt-Marie borta och därför körde hon ett hårt pass på stepplådan. När Lundberg är borta på sina resor till Gran Canaria vill det gärna bli något spinningpass.
 När jag kom hem började jag jobba med min värsta rabatt. Nu har jag fått för att jag inte var så aktiv förra sommaren med denna. Det berodde mest på att då var det takläggning och målning som tog den mesta tiden. På våren brukar jag köra med en liten jordfräs men nu tar jag den för hand eftersom pionerna har kommit lite för långt och det är lätt att köra sönder skotten. Det är ganska jobbigt för kvickroten har slagit rot riktigt ordentligt.
Man får se till och få en paus då och då. När jag gick ner till sjön såg jag att en mås låg på en sten i ett nytt bo nästan vid land. Kan hon ha lagt ägg redan, tro?

Just nu är det paus i matchen Canada-Sverige, ställningen är 2-2.

God natt!

Inga kommentarer: