söndag 8 maj 2011

Söndag 8/5

God kväll!

Vid frukosten började jag dagen med att skicka ett SMS och gratulera Markus, som fyller år idag.

Det var en enastående dag och jag gick ute på tomten och bara njöt. Observerade att jag hade fått hyresgäster i holkarna. Jag såg att minst två holkar hade fått svartvita flugsnappare som gäster och sen tidigare har jag sett att det finns blåmesar i ett par av dem.
 När jag kom in såg jag att Susanne hade ringt och därför ringde jag upp. Hon undrade om jag skulle med på Filipstads Mässan även idag. Jag åkte in och idag träffade jag dessutom flera bekanta som jag pratade med. Igår kände jag inte igen någon, i alla fall ingen som jag var närmare bekant med.

Ett par smågrabbar var säkert nöjda då de fick agera utställningsföremål i poolen.
Efter mässan blev det glass och kaffe innan färden gick till Nykroppa igen.

Kom hem ganska lämpligt för att se hockeymatchen Sverige-Schweiz. Seger med 2-0. Efter detta var det dags för favoritprogrammet Mästarnas Mästare och nu skall det bli Brottet och Straffet. Spelar in det och skall börja titta när detta är klart.

God Natt!

Inga kommentarer: