måndag 16 maj 2011

Måndag 16/5

God kväll!

Idag åkte jag in till gympan. Jag tänkte att jag skulle köra uppvärmningen och sedan ge mig. Nu verkade det som att Carola hade fått reda på detta, för hon körde ett pass som passade mig bra. Kunde inte känna att jag tog ut mig. När det blev träning med skivstång körde jag med hantlar istället. Hela passet avklarades och jag litar på läkaren som sa att det var bra att jag körde träning under behandlingen.

När jag kom hem tog vi en tidig 11-fika innan Gudrun begav sig hemåt. Hon skulle sedan vidare till Stockholm och vara barnvakt under tisdagen.

Vid 12-tiden åkte jag in till vårdcentralen för att ta några rör blod till torsdagens behandling. Jag har kommit underfund med att det är en lämplig tid för då är det inga köer till labbet. På morgonen är det alltid en lång kö.

Jag hade tänkt äta lunch hemma, men då jag såg att Louise hade rotmos och fläsklägg, valde jag detta. Fortsatte sedan till Janne. Där var bilen borta så jag gick runt och tittade hur långt han hade hunnit med vårarbetet. Gick i alla fall och ringde på och då visade det sig att han var hemma. Det var Monica som var ute och for. Det blev en kopp kaffe innan jag vände hemåt.

Under eftermiddagen hade solen kommit tillbaka så jag gjorde ett ryck i trädgården.

Lite fotboll under kvällen och nu är det snart dags att krypa ner i sängen igen. Det var ju tidig morgon idag.

God natt!

Inga kommentarer: