onsdag 18 maj 2011

Onsdag 18/5

God kväll!

Stor del av förmiddagen gick åt till telefonsamtal med revisorn och bankkontakten. Sista handen las på årets bokslut. Jag skall till KPMG och gå igenom resultatet efter Rotarymötet.

Idag fick det bli lunch på Louise, det är svårt att motstå kålpudding.

En tur till Susanne med några gamla kort som hon efterlyst.
Tog vägen förbi hos Janne och Monica, men där var det tomt. Gick runt och tittade i trädgården. Bilden visar det vattenfall han byggde förra sommaren.

När jag kom hem var det meningen att jag skulle göra trädgårdsarbete, men då ringde revisorn och skickade över bokföringsorder som skulle bokföras före mötet i morgon. Gjorde det och skickade tillbaka filen med bokföring. Blev sittande med lite annat datajobb och sedan tyckte jag inte det var någon idé att göra något ute resten av dagen.

I morgon är dagen fulltecknad och jag skall försöka komma i säng något sånär tidigt.

God natt!

Inga kommentarer: