torsdag 19 maj 2011

Torsdag 19/5

God kväll!

Ja, då var det gjort. Första strålbehandlingen! Kom in 10.00 och en timme senare var jag ute igen. Då hade jag hunnit få information, blivit inmätt på bädden, det är viktigt att man ligger rätt och lika varje gång. Det får inte skilja mer än 2 mm. Fått intatuerat fyra punkter, som de har och ställer in efter och blivit strålad på fyra ställen. Nu är det bara att hoppas att jag slipper de biverkningar som kan uppträda. I morgon är det strålning nr 2. Den 20 juli skall jag vara klar med de 40 behandlingarna.

Sedan var det full fart till Karlskoga och Rotary. Idag valdes en ny medlem in. Det är inte ofta det händer.

Efter detta var det iväg till KPMG för genomgång av årets bokslut och underskrift av deklaration, bokslut samt bolagsstämma.

När jag kom hem tog jag en sväng till Filipstad och ICA. På hemvägen tittade jag in till Susanne så att hon fick se att jag fortfarande var vid gott mod. En kopp kaffe tillsammans med Sofie innan det var hemfärd.

Ikväll tittade jag på en Hugh Grant-film, Two weeks notice - kärlek på jobbet. Det märks att man blivit äldre för det tog nog en halv timme innan jag förstod att jag sett den tidigare.

I morgon skall jag vara i Karlstad 7.30, så, God Natt på er!

Inga kommentarer: