tisdag 3 maj 2011

Tisdag 3/5

God kväll!

Kvart i sex i morse när jag tittade ut blev jag förvånad. Det var vitt på marken. En och en halv timme senare när jag gick upp var det nästan borta. Jag hade tänkt mig en arbetsdag ute, men nu körde jag istället en tvättmaskin samtidigt som jag tog mig an Invests första kvartal i bokföring. Det tog en ansenlig tid enbart avbruten av pauser för kaffe och lunch.

Även om det inte har kommit många mm nederbörd har det regnat, snöat och haglat om vartannat.

Nu tittar jag på matchen Barcelona-Real Madrid. Jag är inte så intresserad av att titta på utländsk fotboll, men i brist på annat går det bra. Jag vill gärna känna igen spelarna när jag tittar. Här vet jag bara ett par namn. Just nu är det paus och ställningen är 0-0.

God natt!

Inga kommentarer: