tisdag 17 maj 2011

Tisdag 17/5

God kväll!

Idag har det varit ett tråkigt väder med regn då och då. Stannade inne och passade på att ta hand om tvätt och köra en tvättmaskin.

Under eftermiddagen gick åskan, och naturligtvis, mitt modem gick åt skogen! Nu är det bara att skaffa ett nytt igen. Det är tur att man har ett mobilt vid dessa tillfällen.

Idag blev det lunch hemma. Susanne ringde eftersom hon såg att jag ringt henne. Jag hade fått låna ett par kort av Janne, som hon tidigare bett att få scanna. Ett av dem ses nedan.
Axel och Signe Svensson med sina fyra, välartade, barn i början av 50-talet i Alingsås.

Kunde inte hitta nägot tv-program ikväll, så det har varit lite bokläsning istället.

God natt!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Tack så mycket än en gång för bilderna. Jag har kopierat dem på fotopapper också. Du skulle ha tittat på The Mentalist som gick på trean klockan 20.00. Ha det gott. Kram

Lotta sa...

Vilken otur du har med modemet :( Jag är också glad för att du har det mobila nu, så det inte blir tomt i bloggen :) Har ju blivit min "morgon tidning" ;)
Kramar