torsdag 5 maj 2011

Torsdag 5/5

God kväll!

Då var det torsdag och tidig morgon. Termometern visade på minus tre grader.

Efter gympan blev det en tur till Tedenrud för någon timmes samvaro innan det var dags för Rotary. Idag var det två unga grabbar som berättade om sitt nystartade företag. De heter Custom & Paint AB. De jobbar med att bygga om och lackera bilar.

Även om det var kyligt gick jag ut och samlade nersågade grenar och fyllde på min rishög. Nu har jag nästan lika stor hög som innan jag brände den förra. Jag får se om jag vågar mig på att bränna denna också eller om jag skall vänta till våren.

Igår kväll hade jag ett skype-samtal med lillebror i USA. Han och Carolyn har beställt biljetter och kommer till Göteborg den 4:e augusti och återvänder den 7:e september.

Nu får det bli lite TV och jag säger:
God Natt!

Inga kommentarer: