måndag 2 maj 2011

Måndag 2/5

God kväll!

Idag var det fullt gäng på gympan.

Efter träningen, frukosten och posthämtning bar det iväg hem. Gudrun skulle åka hem för ett möte i eftermiddag i Västerås, men vi hann med en kaffetår innan hon begav sig iväg.

Jag hade tänkt mig lite trädgårdsarbete, men eftersom jag hade lite betalningar för såväl privat som Invest blev jag sittande vid datorn. Det drog ut på tiden och sedan tyckte jag att det var lite kyligt och ruggigt ute så jag tar en arbetsdag i morgon istället.

Det fick bli sport på TV. Dels såg jag Degerfors-Assyriska, där DIF kvitterade till 2-2 när det återstod två minuter. Trots det släppte man ganska simpelt till 2-3. Dels såg jag IFK Göteborg och Malmö, där IFK vann med 2-0. Till sist blev det också hockey, där Sverige vann över Österrike med 3-0. Man kan ju fundera på hur man hinner med tre matcher samma kväll, men det är lite förskjutning mellan dem och slår man från den ena matchen till den andra får man med det viktigaste. De har ju inte paus samtidigt.

God natt!

Inga kommentarer: