torsdag 26 maj 2011

Torsdag 26/5

God kväll!

Idag var det dags för Karlstad igen. Klockan 9.00 var tiden. Kom in punktligt som vanligt. Åkte till posten i Karlskoga för att hämta posten till Invest. Tyvärr, eftersom de slår igen 10.00 och inte öppnar förrän 15.00 igen, missade jag med ett par minuter.
Jag fortsatte då till Tedenrud och fick elvakaffe före Rotarymötet. Mannen ville inte vara med på bild.

På Rotary var det en medlem, Gun Sätterman, som berättade om sitt konsultföretag, Affärsutveckling AB.

Åkte till Teliabutiken för att byta ut mitt modem, som åskan hade slagit sönder. Så enkelt var det inte utan jag var tvungen att göra en felanmälan först. Gjorde så när jag kom hem, och nu får jag ett nytt på posten.

Fick besök av Birgit som ville ha tallkottar, som ligger på en gräsmatta i stora mängder. Hon använder dem istället för lekakulor i botten på stora krukor i trädgården.

Lite lätt trädgårdsarbete innan nyheter och friidrott på TV:n.

God natt!

Inga kommentarer: