fredag 7 november 2008

Fredag 7/11

God Kväll!
Grå och trist morgon. Hade tänkt att ta bort en del löv, som ligger kvar, men stannade inne och arbetade lite med PC:n.
Birgit ringde och ville att jag skulle titta på hennes bil. Hon hade tankat och stängt luckan till tanken innan hon satt på tanklocket och nu hängde locket utanför och slog. Luckan satt fast och jag vågade inte bryta för då skulle det säkert brytas sönder. Hon skulle åka upp till Volvo och be dem titta på det. När hon skulle visa det hade luckan lossnat och allt var frid och fröjd.
Spridmunstycket till vattenkranen i köket hade spruckit och jag tog därför en vända till Kristinehamn och Maxi. Hittade till slut var de fanns och hittade också en del annat så det blev lite nytt som jag inte tänkt handla, men så är det ibland.
Fram på kvällen var det lite småtråkigt så jag tog en tur till Filipstad och Susanne och lämnade tidningar. Där blev jag bjuden på varma smörgåsar och jag stannade och såg två perioder av matchen Björklöven-Västerås. I andra pausen åkte jag hem och såg slutet hemma. Björklöven vann ganska övertygande. Nu skall jag titta på nyheterna och därefter skall jag se vem som åker ut ur Idol 2008.
God Natt på er!

Inga kommentarer: