lördag 15 november 2008

Lördag 15/11


God Kväll!
Här ser ni några av de växter som finns hos mig. Bilderna är tagna för någon vecka sedan så de har ju större blommor idag.
Det var en lugn förmiddag. Åsa, som hade tänkt komma och hälsa på, ringde och meddelade att de hade 39 graders feber i familjen och därför inte kunde komma. Det är inte lätt med ungar som är sjuka med jämna mellanrum.
Åkte som vanligt till Filipstad och åt lunch. I dörren till Louise sprang jag på "Korvkalles" dotter, Janne vet vem det är. Hon hade haft semester och var brun som en pepparkaka.
När jag kom hem tyckte jag det var ett skapligt väder så jag tog en vända med 4-hjulingen och krattade gården. Kanske var det för sista gången i år.
Efter detta visste jag inte vad jag skulle göra så jag satte på bastun. Då ringde min lillasyster och vi pratade bort en stund. Hon hälsade till alla kända och härmed är hälsningen framförd till de flesta av dem.
Under kvällen har jag tittat på matchen Rögle - HV71. Matchen vanns av HV med 2-1. Har också sett slutet på dansbandskampen. Fortsättningen får bli en film.
Ni får ha en fortsatt bra kväll och jag önskar God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! "Korv-Ottos" flicka är det. hälsningar janne