torsdag 20 november 2008

Torsdag 20/11

God Kväll!
Torsdagmorgon med gympa. Det var ett par grader kallt och halt på de mindre vägarna och i Karlskoga. Efter gympan åkte jag till Övre Trädgårdsgatan och ringde på. Lilla Jennifer kom och öppnade, hon skulle gå till skolan inom några minuter. Idag hade jag inte så lång tid att vänta för att gå på Rotary, eftersom vi hade ett styrelsemöte innan, som började klockan 10. Jag lämnade bara en kasse med Wasabröd, som hade köpts av en bekant till Marina.
Dagens Rotaryprogram handlade om Bofors Musikkår, som funnits i 90 år. Det var Röjare som berättade.
När jag kom hem hade jag tänkt att städa, men jag satt med tidningar och post så länge att det blivit skumt och jag nöjde mig med att vattna blommorna.
När jag besökte graven hade båda ljusen slocknat samtidigt och jag satte därför dit nya.
Idag tog jag kvällsmat och efter det var det dags för hockeymatch på TV. Idag visade man Djurgården-Frölunda som hel match. Man visade dock samtliga matcher i Canal+sport2 genom målextra. Jag föredrog därför denna kanal och får på det viset se samtliga mål och resultat allteftersom man skiftar mellan matcherna. Tex är ställningen Brynäs-Färjestad 1-1 efter två perioder och Djurgården- Frölunda 1-2.
Nu skall jag fortsätta att titta på tredje perioden och jag önskar er en God Natt, när det är så dags.

Inga kommentarer: