tisdag 11 november 2008

Tisdag 11/11

God Kväll!
Dagen var grå och trist och efter frukosten vattnade jag mina blommor och plockade bort torra blad och liknande.
Stefan ringde på förmiddagen och pratade bort närmare en timma. Efter detta var det dags för bruna bönor i Filipstad. När jag höll på med kaffet dök Janne upp, så det blev långlunch. Det var ett bra tag sedan vi lyckades komma samtidigt.
På eftermiddagen gick jag ner till kompisen Birgit. Hon satte på kaffe och jag fick göra en sökning på hennes TV eftersom hon sa att den texten hade kommit upp.
När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle göra. Därför tog jag ett bastubad. Det har blivit en typ av terapi.
Därefter såg jag Djurgården-Modo, där Djurgården vann med utklassningssiffrorna 7-0.
Det får väl bli ytterligare lite TV innan det blir läggdags. Jag säger i alla fall: "God Natt!"

Inga kommentarer: