söndag 9 november 2008

Söndag 9/11

God Kväll!
I förmiddags kom Sjöberg och tog ner det fjärde trädet. Han hade med sig frugan som skötte vinschen.
Enligt Susanne var det idag 49 år sedan hon döptes.
Förmiddagens uppgift var att handla varor till middagen , som Susanne hade beställt till klockan tre, då Susanne och Sofie, Marina med familj och Lotta med Viktor skulle dyka upp och fira mig på fars dag. Åsa hade skickat brev och ringde också under förmiddagen. Vi var överens om att det var bättre de kom en annan dag eftersom det troligen skulle bli regn senare på dagen och det skulle vara mörkt när de skulle tillbaka till Karlstad.
Jag gjorde en fläskfilérätt med ädelostsås. Jag tror att den gick hem för de ville ha receptet. Jag får tacka för en trevlig eftermiddag och de presenter jag fick.
När de lämnat mig slog jag på tv:n och tittade på de två sista perioderna mellan Sverige-Finland. I tredje perioden lyckades Sverige äntligen göra mål och vann med 2-0.
Nu får det bli fortsatt tittande innan jag lägger mig för att orka upp till morgondagens träning.
Ni får ha en fortsatt god kväll och så småningom God Natt!

Inga kommentarer: