söndag 23 november 2008

Söndag 23/11

Även rådjur tycker om solrosfrön.

God Kväll!
En klar morgon med minus åtta grader. Dagen gick helt i idrottens tecken. Det började med skidstafett i världscupen i Gällivare. Först damerna som lyckades ta sig upp på pallen trots en sämre 1:a sträcka.
När damerna gått i mål kom Björn Johansson från Karlskoga. Han hade ringt tidigare, så jag visste att han var på gång. Han skulle låna två bord och 12 stolar till julhelgen, då han skulle få hem en massa barn och barnbarn.
Vid kaffetåren fick jag också veta lite om vad som händer inom Kartro nu.
Efter detta var det dags för herrarna. De lyckades ta sig in på andra plats bara tiondelar från seger.
Dagens lunch fixade jag hemma idag. Jag hade visserligen lite rester från gårdagen, men de får vänta tills i morgon kväll.
Jag åkte in till Karlskoga och tittade på Karlskoga HC, som mötte topplaget Grums. Lite oväntat lyckades KHC vinna med 5-4, Sammy satte fjärde målet.
Resten av kvällen får bli TV och jag önskar er en god fortsättning på dagen och God Natt!

Inga kommentarer: