onsdag 5 november 2008

Onsdag 5/11

God Kväll!
Förmiddagen ägnade jag åt att ringa diverse telefonsamtal. Det kommer fortfarande post till Anita och därför har jag meddelat diverse företag som skickar reklam.
Jag har också ringt och bokat mat för kommande julfirande. Nu känns det bra när jag vet hur jag skall hantera den jobbiga julen.
Jag hade tänkt att göra en del utejobb i dag, men jag ändrade mig och stannade inne och vattnade blommorna. De blir fort torra nu när elementen är varma.
Som vanligt åt jag lunch i Filipstad och under eftermiddagen åkte jag och hälsade på Karl-Erik och Solweig. De talade om att de beställt en resa till Thailand. De frågade om jag skulle följa med. Hade de frågat tidigare hade jag kanske hängt på. De reser från Karlstad och det hade ju varit bra. Solweig talade också om att de varit hos Anita och tänt ett ljus under söndagen.
Under kvällen åkte jag upp med motionslistorna, som jag gjort, till Britt.
Resten av kvällen får bli tv-tittande.
God Natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Det skulle väl vart härligt att åka iväg en sväng?! Det tycker vi nog alla till mans, men passa på; du har tid :) du goa pensionär :)
Julplaner?
Kramar Lotta