torsdag 27 november 2008

Torsdag 27/11

God Kväll!
Tidig morgon med ett ganska hårt träningspass baserat på kondition och mage.
Idag åkte jag till Tedenrud mellan träningen och Rotary. Vi diskuterade en hel del ämnen. Allt från aktieplaceringar till livets väsentligheter.
På Rotary hade vi årsmöte med val för kommande rotaryår. Som vanligt kommer jag att fortsätta som klubbmästare.
Igår , när Elisabeth och jag åkte till Boforsmatchen, hörde vi Bo Lundborg, Ann-Maries och Harrys Bosse, intervjuas om juridiken avseende lägenhetsfrågor.
Under förkvällen har Lilja från Karlskoga hört av sig för att diskutera en del Sälenfrågor. För övrigt har dagen och kvällen hittills varit lugn.
Jag såg i NWT att Simons lag hade vunnit stort mot Köping och att Sammys lag fått stryk av Arvika, som leder serien.
Jag kommer närmast att titta på en elithockeymatch.
Ni får ha en trevlig fortsättning på kvällen och jag önskar er en God Natt!

Inga kommentarer: