onsdag 26 november 2008

Onsdag 26/11

God Kväll!
En fin dag, lugn, lagom kall och ganska solig. Det kändes som en vårdag.
Idag skulle jag skjutsa Simon till Kristinehamn. Jag startade ganska tidigt, ungefär 12,och åkte förbi Thomas för jag skulle passa på att lämna inbjudan till julbordet som han inte fått. Han var inte hemma, så det fick lämnas i brevlådan. Han hade just då varit iväg och ordnat en adventsgran. Jag fortsatte till ICA för att inhandla bröd till kvällens fika efter hockeybesöket i Karlskoga.
Därefter fick det bli lunch. Janne kom också in och han hade en timmes lunch så det stämde bra att vi satt och pratade tills han skulle börja jobba igen.
Nu var det dags för Simon. De hade samling 15:15 för att åka vidare till Köping för A-lagsmatch. Härifrån åkte jag till Stefan för att lämna inbjudan även där. Inga bilar på gården, men jag mötte Samuel, som var på väg till en kompis. Han fick uppdraget att lämna den till de äldre, när de dök upp.
Vid 18-tiden åkte Elisabeth och jag iväg till Karlskoga och såg Bofors besegra Troja-Ljungby med 6-3. Bofors spelade stundtals mycket bra men ramlade då och då in i mindre bra perioder.
Nu får det bli sängen. I morgon är det en tidig gympamorgon.
God Natt!

Inga kommentarer: