söndag 2 november 2008

Söndag 2/11

God Kväll!
En kylig men fin dag med sol och ingen vind.
Lotta ringde på morgonen och meddelade att Viktor hade feber annars var det meningen att de skulle komma hit på förmiddagen. Nu stannade det vid att vi talades vid i telefonen.
Stefan hade tagit med sig Anitas bil till Kristinehamn igår när han åkte hem. Han hade inte fått med sig kabeln till motorvärmaren så jag åkte dit med den. Jag hade ringt före så jag blev bjuden på lunch och det smakade mycket bra. Jag var kvar ett par timmar och under tiden kom Stefans svärföräldrar på besök och efter eftermiddagskaffet återvände jag hemåt igen.
Jag tog vägen förbi kyrkogården och tände ett ljus, som slocknat, samt bytte ut ett som brunnit färdigt.
När jag kommit hem ringde Eddie och ville få tillstånd att sätta upp sin företagsskylt på lokalen han hyr av KAPRO Invest. Jag lovade att det skulle gå bra.
När jag satt framför tv:n och sov ringde det på dörren. Det var Britt Fredriksson som kom med motionspoängen och ville ha dem införda på hemsidan. Jag passade på att bjuda på kaffe så att jag fick ett längre besök med ventilering av diverse som hänt i bygden under senaste tiden.
Nu skall jag se om det finns något program som passar mig, i annat fall får det bli sängen tidigt idag.
Jag önskar God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du!
Tack för att du kom med kabeln igår. Det underlättade en hel del imorse, om man säger så.
Ringde til LG och pratade med dom nyss, får se vad som det kan mynna ut i. Får vara lite besvärlig mot dom så kanske det ordnar sig.
Nu ska vi åka till Metropolen Degerfors och se om vi kan göra något fynd (ryamatta).
Vi hörs!
Stefan o Carina