onsdag 12 november 2008

Onsdag 12/11

God Kväll!
Frukost och tidningar som vanligt samt lite frukostTV. Det var regnigt och tråkigt och därför gick jag inne och grejade lite.
Jag var bortbjuden till Kajsa och Harald Jansson på lunch klockan 12. Det var rotmos och fläsklägg, men även korv. Det smakade väldigt bra och man måste äta mer än vanligt och efter detta blev det dessutom äpplekaka med vaniljsås. Kaffe uppe i rummet på andra våning och hux flux hade nästan tre timmar försvunnit.
Gjorde en tur in till Karlskoga och hämtade posten till Invest.
När jag kom hem åkte jag in till Filipstad och handlade lite, tänkte först göra det i Storfors, men det regnade för fullt när jag åkte förbi.
Strax före 18 kom Elisabeth och vi åkte till Karlskoga och matchen mellan Bofors-Mora. Det blev en spännande match, där lagen hade olika perioder av matchen. Till slut lyckades Bofors vinna med 4-2.

Inga kommentarer: