fredag 11 mars 2011

Fredag 11/3

God kväll!

Idag gick jag upp vid halvåttatiden och började dagen med en dusch. Såren är plastade så det är tillåtet. Största problemet tycker jag att det är med katetern, som jag måste ha ett par dagar till. Ringde vårdcentralen idag och på måndag blir jag fri från den.
Pratade med mina småsyskon under förmiddagen och från Karlstad kom det en vårbukett.

För två veckor sedan på måndag ringde jag och anmälde fel på telefonen. I fredags ringde jag och stötte på. Idag ringde jag igen och efter att ha väntat i 20 minuter på att kopplas fram till en person fick jag veta att de skulle haft det klart den 2/3. Nu räknade de med att det skall vara klart på måndag. Det var en ledning som skulle bytas. Jag kunde ringa när det var klart och begära priskompensation för utebliven telefon. Tror inte att jag försöker komma fram en gång till.
Här pågår det nya kvällsnöjet två veckor framåt. En spruta med blodförtunnande medel mot blodpropp.

God Natt!

1 kommentar:

Marina sa...

Du ser ut som ett proffs vad gäller sprutan. Kram Marina.