fredag 18 mars 2011

Fredag 18/3

God kväll!

Då har det kommit en omgång snö igen. Helt onödigt! Det blev bortemot 10 cm. Denna gång blir det ingen plogning utan nu får den försvinna av sig själv. Plogning blir det fortsättningsvis bara om jag inte kan ta mig fram med bilen. Det vill till en hel del.

Idag har det varit en sportdag framför tv:n. Har det varit något uppehåll har det blivit lite läsning. Däremellan matlagning och några omgångar kaffe.

Hade jag inte haft svullnaden kvar hade allt varit toppen och då hade jag kunnat gå ut och röra på mig på ett annat sätt. Men det blir snart så, hoppas jag.

Kvällen har helt ägnats åt tv:n. Det har varit hockey, där det blir ytterligare en match för kvarvarande lag. Gjorde avbrott för att titta på "Så skall det låta" och lite på "Skavlan", där jag lyssnade på författaren, eftersom jag gillar hans böcker. Har nyligen läst en av dem.

Nu börjar det en film. Börjar titta, får se om den lockar mig till slutet, annars får det bli något annat.

God natt!

1 kommentar:

Lottta sa...

Jag hoppas svullnaden går över snart,, fy va jobbigt att va stilla och inne så.
Kramar