söndag 13 mars 2011

Söndag 13/3

God kväll!

En dag med VM-skidskyttestafett för damer. Trots att de hade skapligt resultat på skjutvallen tappade de tre minuter i spåren. Det gjorde att det var årets sämsta stafett och en sjundeplats.
Innan Gudruns resa tillbaka till Västerås bjöd jag på äkta husmanskost, fylld falukorv i ugnen samt hemgjort mos. "De e gott de!"
Gudrun gjorde en hallonmousse som dessert.

Vid 16-tiden skjutsade jag henne till Karlskoga för hemfärd med buss.

Ringde upp Kjell-Åke och pratade med familjen samt några ord med Jennifer, som verkade ha det bra. I morgon var det dags för Disneyland.

Nu skall jag närmast titta på filmen "Män som hatar kvinnor". Jag har inte sett den tidigare. På 4:an går samtidigt "Bröllopsfotografen", men den har jag sett på film.

God natt!

Inga kommentarer: