onsdag 16 mars 2011

Onsdag 16/3

God kväll!

Den ena dagen är den andra ganska lik just nu. Det gäller såväl väder som sysselsättning.

Det började som vanligt med morgontidningarna till frukosten plus att det var ett par telefonsamtal. Idag var det Tedenrud och Stefan som ringde samt givetvis en försäljare med toppenfint erbjudande. Vi kom dock fram till slutsatsen att jag klarade mig utan detta förträffliga.

Det mer nyttiga idag blev att jag strök upp de skjortor och annat strykbart jag hade liggande.

Även idag var det sport på tv. Jag såg Anja ligga 4:a i störtlopp, när jag stängde av det programmet. Senare var det skidsprint i Stockholm. Där vann en lycklig Jönsson före Northug.

Senare på kvällen var det dags för hockeyslutspel. Jag tittade på Skellefteå-Linköping, där Skellefteå nu leder med 3-2 i matcher. Färjestad vann över Brynäs och är nu färdiga för nästa etapp, där de möter AIK, hittills den stora överraskningen.

God natt!

Inga kommentarer: