onsdag 23 mars 2011

Onsdag 23/3

God kväll!

Idag har det varit en lugn och passiv dag. I morgon får jag försöka att hitta på något. Tror att jag sätter klockan på 5.00 och kör som en vanlig torsdag. Enda undantaget är att jag inte kör någon gympa. Det får vänta ytterligare några dagar.

Under eftermiddagen tog jag en tur mot Birgit, mötte Jutendahl, som kände till att jag opererats. Han hade gjort samma sak för ca fyra år sedan så vi bytte erfarenheter. Fortsatte till Birgit, men där var ingen hemma, så det var bara att vända hem igen.

Nu blir det lite halvtittande på tv. Jag tror inte att det finns så mycket i kväll. Troligen blir det en debatt lite senare.

God natt!

1 kommentar:

Lotta sa...

många delar din erfarenhet uppenbarligen,,, härligt ändå att ha förstående runt sig,, Du kan nog vänta ett bra tag innan dina hårda gympass eller? men förstår det är svårt för dig att va så lugn ;)
Kramar