måndag 21 mars 2011

Måndag 21/3

God kväll!

Idag är det vårdagjämning och det blir bara bättre och bättre, eller åtminstone ljusare efterhand.

Under förmiddagen hade jag ett par telefonsamtal. Det var Tedenrud, som nu håller på och skall byta ut alla fönster mot nya, moderna i aluminium. De kommer att göra det under fyra dagar. Det skall bli intressant att se om de klarar det utan kompletteringsarbete runt fönstren.

Det var också Birgit som ringde eftersom det var måndag och bilen stod på gården. Hon funderade på om det var något fel eftersom jag inte åkt till gympan. Tanterna har koll på mig.

För övrigt har det bara varit lite datajobb med betalningar för Invest och personligt. Jag förstår inte var alla fakturor kommer ifrån. Jag förbrukar ju ingenting.

Nu är det bara lite tv, om jag kan hitta något intressant.

God natt!

1 kommentar:

Lotta sa...

Haha ja jag funderar också på vart räkningarna kommer ifrån:) ? Men dom hittar iaf hit :)
Ha det gott
Lotta