torsdag 31 mars 2011

Torsdag 31/3

God kväll!

Då var det dags med en ordinarie torsdagsrutin. Det började med gympa efter tre veckors uppehåll. Trots att jag körde med några färre kilon på skivstången blev jag betydligt tröttare än vanligt. Kan tre veckor märkas så tydligt?

Efter gympafrukosten blev det en visit hos Tedenrud innan det bar iväg till Rotary. Idag var det en konsumentrådgivare från kommunen som berättade om vad de kunde hjälpa till med.

På hemvägen tog jag vägen förbi Telia och köpte en sladdlös telefon. Jag räknar med att den fasta telefonin skall komma tillbaka även om jag varit utan i drygt fyra veckor. Jag har en likadan telefon på nedervåningen men tycker att det kan vara bra med en även däruppe.

Ikväll blev det klart. Det blir Skellefteå som kommer att möta Färjestad i finalen efter att ha vunnit med 4-3 och 4-2 i matcher.

Nu närmast blir det ett debattprogram. Måste i alla fall se vad det kan vara för ämne.

God natt!

2 kommentarer:

polarn sa...

Fysik och kondition är färskvara

Lotta sa...

Häftigt med beökarna på bloggen :) Ja skulle va kul att veta vilka :) Ha en bra dag :)
Kramar