fredag 14 oktober 2011

Fredag 14/10

God Kväll!

Idag har det inte hänt så mycket att skriva om. Jag har gjort en hel arbetsdag med bokföring. Eftersom jag är kassör i vår andelsstuga i Sälen och vi har bokslut 30 september och jag skall träffa revisorn på måndag är det hög tid att få ordning på transaktionerna. Eftersom det är få per månad lägger jag dem i månadsmappar och kör allt på en gång. Det går snabbare än att börja 12 gånger per år. Jag gör även i ordning alla andra papper till årsmötet, men det får bli under helgen.

I kväll åkte jag in till Karlskoga och tittade på matchen Bofors-Tingsryd. Bofors vann matchen med 4-1. Den var jämn i två perioder, men i tredje drog Bofors ifrån.

Jag kom lagom hem för att kunna se Skavlan. Det pågår en film nu, kanske det blir lite tittande på den innan det är läggdags.

God Natt!

Inga kommentarer: