söndag 23 oktober 2011

Söndag 23/10

God kväll!

Efter frukosten, tillsammans med paret Lilja, startade jag min hemfärd. Liljas fortsatte till Tyskaland, där de skulle besöka bekanta.

När jag startade resan ringde jag Ann-Marie och sa att jag skulle titta in vid 13-tiden. Hon hade ringt mig före resan och sa att jag kunde ta den vägen och ligga över där, men då hade jag redan bokat hotellrum plus att jag ville ta det lugnt och inte behöva jäkta timmarna innan.
 Värdparet Folkell, som bjöd på trerätters och kaffe med kaka, innan vi valde kommande års veckor i Sälen.
När jag kom till Alingsås, vid 13-tiden, möttes jag av lillasyster och Harry. De bjöd på mat och jag stannade några timmar innan jag fortsatte hemåt igen. Jag kom lagom hem till programmet med Moraeus.

God natt!

Inga kommentarer: