torsdag 6 oktober 2011

Torsdag 6/10

God kväll!

Idag har det gått i ett. Upp ur sängen klockan 5.00 för lite frukost och titt i tidningarna. Klockan 6.10 startade resan till Karlskoga för gympa mellan 7-8. Frukost tillsammans med gänget och sedan en sväng till Marina, där jag fick ytterligare en kopp kaffe.

På Rotary var det en av våra kvinnliga medlemmar, Gunilla Gustavsson, som berättade om tillverkning av smycken i silverlera. Hon gör smycket till Degerfors lucia sedan några år tillbaka. Hon håller även kurser i ämnet.

Eftersom jag skulle vara i Karlstad och träffa min bankman klockan 16.00 hade jag tid över. Jag åkte då hem till Tedenrud, som hade kommit hem från semesterresan till Kreta, och pratade med honom någon timme innan jag begav mig till Karlstad

På Nordea pratade vi lite om fonder och placeringar innan vi gick till Harrys för middag och där vi sammanstrålade med ytterligare en kund och en bankman. Sedan bar det iväg för att se Färjestad möta Växjö. Matchen var jämn och slutade 2-2. Efterföljande förlängning var mållös och det hela avgjordes på straffar, vilket gjorde att Växjö vann.

God Natt!

Inga kommentarer: