lördag 22 oktober 2011

Lördag 22/10

God Kväll!

Alldeles nyss hemkommen från årets årsmöte för Sälenstugan.

Började annars dagen med hotellfrukost och titt i Svenska Dagbladet. Tog det lugnt med frukosten för att gå till shoppingcentret som ligger 5 minuter från hotellet när de öppnade klockan 10.

Jag har en vinst på Stadion, ett presentkort, sedan ett tag och därför gick jag in där för att titta på en varm jacka. Jag hittade en dunjacka och idag var det också 20% rabatt för medlemmar. Det räckte att man blev medlem när man betalade och därför blev det en riktigt bra affär. Jag tittade även in i några skoaffärer, både dyra och billiga, men det blev inget köp. Hade lite svårt att bestämma mig.

Jag passade på att äta lunch när jag var där. Betydligt bättre än igår.

På hemvägen tittade jag in på Jula, men det var första gången jag lämnat dem utan några varor i handen.

Kvart i fem blev Liljas och jag hämtade vid hotellet till kvällens möte. Det var gemytligt och vi bjöds på riktig tre rätters middag. Efter många år känner vi varandra väl och vi har trevligt tillsammans.

Nu är det hög tid att krypa ner i sängen så jag önskar God Natt!

Inga kommentarer: