måndag 3 oktober 2011

Måndag 3/10

God Kväll!

Måndag och arbetsdag igen. Men först var det en tur till Karlskoga för morgongympa. Idag blev det ett lite mindre ansträngande pass. Vi hade Annika även idag, men nu körde hon enbart yoga. Förra gången började hon med 30 minuters uppvärmning med skivstång, vilket gjorde att det blev bytedligt mer ansträngande.

När jag kom hem bytte jag om och körde ett pass med röjsågen. Sedan var det dags att fixa lunchen innan det blev ytterligare ett pass. Nu har jag avklarat den gräsröjning som jag hade tänkt mig. Nu blir det till att byta till sågklingan och ta det grövre slyet.

Under eftermiddagen tittade "snickarn" in. Han har ett jobb som han skall göra innan vintern är här. Jag hade nog tänkt mig att det skulle vara gjort för någon månad sedan, men bättre sent än aldrig.

I kväll har jag sett Växjö vinna med 3-1 över Brynäs. På torsdag spelar de i Karlstad mot Färjestad och då är det meningen att jag sitter där.

God Natt!

Inga kommentarer: