torsdag 13 oktober 2011

Torsdag 13/10

God Kväll!

Idag blev det ett morgonpass med gammal hederlig aerobic följt av styrka med skivstång. Som vanligt blev vi pensionärer sittande vid frukostbordet efter att våra arbetande kamrater gett sig iväg till sina arbetsplatser. Jag kom iväg så sent till mitt besök hos Tedenrud att han trodde att jag inte skulle komma. Jag mötte honom på väg ut, men då vände han och det blev som vanligt prat och kaffe.

På Rotary hade vi besök av en representant för Innebandybutiken, som berättade om hur de var organiserade och enbart sålde innebanyartiklar bl.a genom sin E-handelsbutik.

Under eftermiddagen fick jag besök av Britt Fredriksson och det blev lite skvaller och idrottssnack till kaffet.

Under kvällen har jag suttit och halvslumrat framför tv:n med hockey på bilden.

God Natt!

Inga kommentarer: